Implementare plati online Librapay in WordPress

Daca ai un site WordPress si ai vrea sa implementezi plata online prin card (fara sa ai un shop online cum ar fi Woocommerce) atunci cel mai bine e sa implementezi o solutie custom de plata si facturare.

Dar ce ai putea sa vinzi online fara sa ai un shop WooCommerce complet instalat? In general servicii: inscriere si participare la evenimente, inscriere la Webinarii, sau daca ai un singur produs pentru care instalarea si configurarea shopului online ar fi prea complicata si ineficienta.

Ce trebuie sa stii inainte de a implementa plata prin card online in WordPress?

Daca ai doar un produs sau serviciu care se vinde online, atunci probabil WooCommerce este prea complicat. Se poate face o implementare customizata in care sa fii in controlul complet al procesului de cumparare, plata si facturare:

  • pagina produsului sau a serviciului – inainte de toate, trebuie sa te pregatesti cu texte, imagini si explicatii pentru produsul sau serviciul respectiv; trebuie sa convingi utilizatorul de calitatea si importanta produsului si de ce ar cumpara de la tine
  • formular de colectare a datelor cumparatorului – odata ce cumparatorul a luat decizia sa cumpere, dupa ce da click pe butonul de „cumpara”, trebuie sa ajunga la un formular de colectare de date personale sau de firma in care sa existe campurile necesare pentru prestarea serviciului, livrarea produsului si facturare. De asemenea, se poate opta si pentru crearea de cont de utilizator pentru achizitii ulterioare
  • termeni si conditii de plata, returnare, GDPR, ANPC: in formularul de plata trebuie sa fie disponibile documentele legal necesare pentru platile online. Pentru a finaliza plata, cumparatorul trebuie sa fie de acord cu acestea
  • conectarea la interfata de plata LibraPay (procesatorul de plati online): dupa completarea datelor personale si acordul cu documentele legale, cumparatorul este trimis in mod securizat si automat catre interfetele de plata unde introduce datele de card. Aceste interfete apartin procesatorului de plati – totul este securizat, si eventualele probleme in prelucrarea datelor bancare in acest punct se pot rezolva de catre banca.
  • intoarcerea cumparatorului in site-ul produsului sau al serviciului – dupa introducerea datelor de card, cumparatorul este redirectat inapoi in site; in functie de succesul sau insuccesul tranzactiei, in site se declanseaza procese diferite: de acceptare a comenzii si emitere a facturii sau de refuz al comenzii
  • emiterea automata a facturii: emiterea facturii se poate face in mod automat prin smartbill. Este necesara o implementare suplimentara care trimite datele comenzii catre smartbill in mod automat; se emite factura in mod automat si se trimite pe email cumparatorului.

Serviciile noastre de implementare plati online prin LibraPay si facturare automata prin Smartbill pentru site-urile WordPress

Spre deosebire de utilizarea unui plugin de plati online, o implementare customizata ofera comerciantului posibilitatea de a customiza total site-ul si experienta cumparatorului. In plus, nu trebuie sa pierzi timpul cu instalarea WooCommerce, customizarea setarilor si cautarea de pluginuri suplimentare pentru functionalitatile lipsa.

In plus, site-ul va merge foarte repede, pentru ca nu este incarcat cu 99% din functionalitile Woocommerce de care nici nu ai nevoie.

Noi te ajutam sa:

  • cream o pagina de produs optimizata si convingatoare
  • implementam formulare de colectare a datelor personale exact asa cum ai nevoie; putem adauga campuri, face reguli de completare sau aranja ordinea lor asa cum ai nevoie
  • conectam site-ul la interfata de plata LibraPay si ne asiguram ca este corespunzator cu cerintele platilor online
  • prelucram informatiile de plata primite de la banca, si un functie de aprobarea sau ne-aprobarea tranzactiilor bancare redirectam cumparatorul catre procesul corespunzator; se trimite email automat cumparatorului
  • date colectate de la utilizator si rezultatele platii primite de la LibraPay vor fi disponibile in dashboardul WordPressului; putem customiza modul de afisare a acestor informatii si se pot si exporta in excel
  • daca este necesar, implementarea poate fi dusa un pas mai departe: daca tranzactia bancara prin card este acceptata, putem emite factura in mod automat prin Smartbill care sa cuprinda datele cumparatorului si detaliile produsului sau serviciului achizitionat
  • daca cumparatorul si-a facut cont in procesul de cumparare, va regasi in dashboard datele comenzii si statusul acesteia